4 Mart 2009 Çarşamba

YEPYENİ YAZI :))

Hobi patlaması ya da çatlaması arifesinde olduğumdan söz etmiştim.. Bildiğiniz gibi resim çalışmaları, koro çalışmaları (diksiyonun sesi kesildi-grup “hadi leen” deyip dağıldı) tango, salsa, araya bir iki akıllı davranış derken haa bir de örgü başlamıştım, kendimi abondone olmuş durumda buldum. A aaa birden bire bu yapmaya heveslendiğim çok keyfaldığım eylemler birer vazife gibi gelmeye başladı..
Hooop noluyoruz.. resim dedim, resimle ilgili heyecanımı yitirirsem maazallah yaşama sevincimi yitiririm ama kaç zamandır evde elime fırça almadım, gittiğim atölyelerde de başladığım resimler sürünmekte.. bitmesini istediğim ve inşallah bitince sizlerle paylaşacağım üç resim var.
Ama yok yok.. mevsim değişikliği nedeniyle ruh halim azıcık yamuk görünüyor ya, sahici bahar gelince ben de düzelicem, ooo ne resimler yaparım o zaman görün siz.. Sonra ne şarkılar şakır, ne danslar yaparım..
Dans dedim de Özgür ruhluyla (Alperin verdiği paye ile Tango Ağası) hayli aşama kaydettik.. pek güzel oluyor.. hiç ummadığım kadar uyum sağladı benim ağa.. kırkpınardan grekoromen sitiline geçtik, aşama sayılır tabi.. Cumartesi gününü iple çekiyorum.. Dans ederken sürekli gözlerimin içine bakarak (hocamız bir birimizin gözlerine bakın diyor) dişlerinin arasından “ulan fındık ne işler açtın başıma” diye söylenmesini kesmek için acaba dişlerinin arasına bir dal gül mü sıkıştırsam. Tangoya yakışır hem de diye düşünüyorum.
Du bakalım Cumartesi ola hayrola..
Bu gün Koro vardı ya Çarşamba faaliyeti; 8 Mart Dünya kadınlar günü nedeniyle susamlı halkalar yedim bu gün Koro Çalışması arasında.. (o gün koro elemanları bir araya gelmeyeceği için) çok duyarlı yaklaşıyoruz konuya, tatlı kurabiyeler vardı, kalabalık grup olarak kurabiye kutularındaki kurabiyeler bitene kadar günün mana ve önemi ile ilgili duygu ve düşüncelerimizi dişlerimize takılan susamları temizlerken aklımızdan geçirmişizdir mutlaka..
Koro demişken konu müziğe değmişken bir şey danışmak istiyorum size sevgili arkadaşlarım. Burada bir mağazada tanıdığım bir hanım var.. o bir şarkı arıyor, hiçbir yerde bulamıyormuş. Hem de bilinen sevilen bir TSM şarkısı..Ben de gayet bilen bir eda ile e gugıla yazın mp3 indir diye o gelir karşınıza dedim. Kadıncağız mail adresini verdi “eğer bulursanız yollarmısınız diye rica etti. A aa tabi.. dedim. Aaa tabi deyince söz vermiş vaad etmiş sayılırım ve bana uyku haram :)
O gün bu gün arıyorum Önce Sözlerini Yahya Kemal Beyatlı’nın yazdığı şarkının notalarını buldum Muzaffer İlkar bestelemiş.. Nihavent. Mp3 bulamadım.. müzik marketleri dolaştım yok yok.. bi de bana enteresan gelen bi durumla karşılaştım. Söz konusu güfteyi 4 ayrı makamda 5 ayrı bestecinin bestelediği bilgisine ulaştım.. Ama ençok bilineni Muzaffer İlkar’ın bestesiymiş.. Şimdi dostlarım diyorumki bilgisayarında aşağıdaki şarkının mp3 ü olan varmı.. varsa bana yollarmı,
Ben de o zaman sözümü yerine getrmiş olurmuyum.. ne dersiniz...
Şarkı bildiğiniz şarkı aslında, (TSM Seven ve İlgilenenlere)
“Dün kahkahalar yükseliyorken evinizden,
Bendim geçen, ey sevgili, sandalla denizden!
Gönlümle, uzaklarda bütün bir gece sizden
Bendim geçen, ey sevgili, sandalla denizden!
Dün bezminizin ezelî neş’esi vardı,
Saz sesleri tâ fecre kadar Körfez’i sardı;
Vaktâki sular şarkılar inlerken ağardı,
Bendim geçen, ey sevgili, sandalla denizden!
İşte durumlar böyleyken böyle..
Resimde tembelleştim ama dostlar resimsiz yazı olsun istemiyorum. Bir süre önce minik bir pres tuval üzerine suluboya ile yaptığım minik farecik resmini ekliyorum. Bu da fareli yazı olsun,

Bütün dostlarıma Sevgiler en bolundan . . .


20 yorum:

Adsız dedi ki...

Kimmiş birinciii?
Benmişim...:))))
(İlk yorum yazanın ben olmasına pek sevindim de canım benim.)

Valla önce resim.
Bayıldım bayıldım. Ne şeker. Ratatui'nin bir arkadaşı olmalı. Fare sevdirdin bana Fundacım, anla resmin şirinliğini.:)

Sizi dansederken görmek için kaçıporaya gelesim var.
Fotoğraf yayınlama tamam ama, dansederkenki bir resmini çizsen?
Olmaz mı?

Çook öperim...
Bir de
canının istemediği hiç bir şeyi yapma...en azından gerçek bahara kadar...:)

geçkalmadımki dedi ki...

Tamam Üçtemmuzum.. olur, birara özgürruhluyla tango konulu bi resmimizi yapayım iyi fikir.. :))

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Oyyy o ne şirin farecik bayıldımmm ellerinize sağlık.Benim kadar fare seven yoktur sanırım. eeee tabii annekediyim ben :)

Şarkıya gelince; şu an evimde olsam ve yürüyebilsem notalarını kutularda arar bulurdum mutlaka vardır.Şöyle bir açıklama getireyim ben merhum kanun üstadı Nuri Şenneylinin yeğeniyim hiçbirşeyini atmaya kıyamadım. Annemin bababında öyle, her ev taşıdığımda bir kamyon koli.....

Bol şarkılı, danslı, boyalı, sağlıklı ve mutlu günler diliyorum Funda hanımcığım SEVGİLER

.. dedi ki...

kimin bestelediği versiyonu olduğunu bilmiyorum ama Münip Utandı'nın söylediği bir versiyonu yollıycam mail ile.
nasıl istiyorum sizi seyretmeyi.
sen harika olacaksın eminim. Özgür de gözlerine bakıp, sana ayak uydursa yeter zaten 8)))
özledim.

geçkalmadımki dedi ki...

- Sevgili Bast..Annekedi.. Sevgili Arkadaşım Afet.. ne güzel Öyle bir kanun üstadının yeğeni olmak ta çok şey katmıştır heralde.. genlere.. buluruz o şarkıyı.. benim en birinci dileğim dostum çabuk iyileşsin :))
- iki noktam :) saklanbacım benim canım, canım içi.. sağol tatlım.. Şu dans işini güzel kıvırırsak Temmuzda bakarsın yaparız :))

kumhavuzu dedi ki...

Günaydın:)
dün gece okudum yazını
ve eseri rüyamda duşun altında söyledim:)) şimdi aklıma geldi
hayır olsun
keşke bende olaydı gerçi bakamadımda ama:( hani bi olasılık
ama bak .. göndercekmiş sana

Özgür ruhlunun dişleri arasındaki gülle görüntüsüünü getrdim okurken gözümün önüne..pek hoşşş ama tangoyada yakışır..haklısın:)

sevgiler bırakıyorm sana

geçkalmadımki dedi ki...

-Kumm :)) keşke rüyanı ben de görebilseydim.. Sağol, saklanbacım gönderecek.. bi gün resmimizi çizeyim dedim ya üçtemmuzuma.. özgür ruhlunun dişlerinin arasına bir gül dalı koymalı o resimde :))

mamila dedi ki...

Teşekkürler fundacım sevgiler

kayipsimurg dedi ki...

Kan ve gül, gülle diken, özgür ruhluyla sen
bilmem anlatabiliyor muyum:)

Hülya YILMAZ dedi ki...

1. Seni örgü örerken düşündüm... gözlerime inanamadım :)

2. Özgür'ü ağzında gülle senin gözlerine bakarak dans ederkenki halini düşündüm... halen ağzımı toplayamıyorum :)

3. Bu şarkıyı bak şimdi bende çok merak ettim. Bulursan bana da yolla :)

4. Ratatoille harika olmuş. Hani senin eskiden Töbank Tunus Cad. ken de bi fındık faren vardı. Onu hatırladım. Besliyordun ya... Çıtır kapmasın bunu :)

5. Sevgiyle öpüyorum yanaklarından...

geçkalmadımki dedi ki...

-Benden de sana sevgiler Mamillacığım :))
-Hem de ne güzel anlatıyorsun Simurgum :))
-Örgü örerken ben de ellerime inanamıyorum Hülyacım, bide :)) haklısın Töbanktaki fındık faresi de buna benziyordu, nasıl hatırladın ve beni gülümsettin..
Sağol :))Evet Özgürün dişlerinin arasında bir gül dalı ve göbek göbeğe yaptığımız tangoyu tasvir edip bir tuvalde ölümsüzleştirmeliyim (şarkı da yollandı tarafına :))

mamila dedi ki...

Sevgili arkadaşım nisan başında bir sergim daha var inşallah ona yetişirsin teşekkürler sevgiler

Adsız dedi ki...

gene ne varsa gençlerde var işte bak ayçöreği bulmuş.. en sevdiğim şarkıcıdan.. şarkıyı da severim..

o sandalların gezdiği körfezin etrafından bi evde büyüdüm ben sandal sorası devirde..

dans size çok yakışacak..
gül uygun..
örgü de.. yakışır..
resim keyfi de geri gelir..

farecik de süpermiş..

sen bu yıl gelmedin istanbula..??..

atalet

geçkalmadımki dedi ki...

-Mamilacığım..Nisan sergine gelebilirim sanırım :))
-Ataletim yaa ayçöreğimiz buldu.. nasıl sevindi arayan bilsen..
Seçim tarihinde geleceğim İstanbula Sanırım bir süre kalacağım :))

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Canım arkadaşım kadınlar gününü ve kandilini kutlar muhteşem bir pazar günü dilerim SEVGİLER.

alpernatif dedi ki...

Saklananbacının hareketliliğini kimden aldığını çözdüm :)

bahsettiğiniz şarkıyı ben bir de emule yoluyla arıyayım
belki birilerinin bilgisayarında bulur çalarım :)

Ece dedi ki...

Yazıya yorumda çok gecikmişim.
Sadece bol bol öpeyim bâri.

Kemirgenleri sevmem ama bak bu pek şeker. Ellerine sağlık.

kayipsimurg dedi ki...

8 Martınızı kutlar, ellerinizden öperim :)

Adsız dedi ki...

kopardın beni gene:))) Sen özgür ruhlunun dişlerinin arasına bir gül sıkıştır,tango bunsuz olmuyo de:)))))))))))))))))

Ece dedi ki...

Şimdi sırada EN YENİ YAZI olmalı bence. Tam sırası:))
Öpüyorum seni.Çok çok...