1 Nisan 2009 Çarşamba

Ne desem bilmemki :))

Özür dilerim... Çok kabahatliyim..
Yazmadım, okumadım.. çizmedim..
Okur-Yazar-Çizer bir Fundaydım, son zamanlarda Uyur-Gezer bir Funda oldum..
Olmaz tabii böyle,
İstanbul’a geldim şimdi de kendime gelmeliyim.
Birazcık mazeret bulmalıyım..
Acaba bişeyler uydursam nasıl olur.
Yok yok uydurmak için daha çok düşünmek lazım, düşünme yeteneğimi emanete bıraktım uzunca bir süredir güdülerimle yaşamaktayım yani yaşamaktaydım (geçmiş zaman) .. yemek yiyor, gerekenleri yapıyor, uyuyorum /dum..
Neden böyle olduğumu bilemedim..
Hani hızlı yaşadığım ve bu hızdan keyf aldığımdan söz etmiştim ya.. sonra bedenim mi yoruldu, ruhum mu yoruldu anlamadım, hiç bana benzemeyen biri olmaya başladım.. resim yapmak bile zor gelmeye başladı, müthiş tembelleştim,
Olmazzz olamaz..
Silkiniyorum..
Ben geldiiim merhaba.. Benim Ben Funda.. yani o geçkalmadım diyen kadın.. Ben Geldim.
Hepinizi nasıl özlemişim..
Şimdi İstanbul’dayım.. yaşama karşı sorumluluklarım var..
İstanbul’a geldim ve burada dostlarımı görme şansım var ve bu fikir beni çok heyecanlandırıyor..
İşlerimi düzene koyar koymaz buraya daha çok zaman ayıracağım evet çok istiyorum..
Benim can dostlarım..

Resimden de vazgeçmemeliyim değilmi, seviyorum çünkü resim yapmayı..
Antalya’da Atölyede yaptığım son resmi siz görmediniz. Buraya gelmeden birkaç gün önce yaptım, Atölyedeki hocamız açılacak karma sergiye koymak istediği için arka tarafı acele yapıp şişirdim.. resim şu anda bende değil, tekrar elime geçerse düzeltirim diye düşünüyorum, ama iyide olsa kötü de olsa sizlerle paylaşmak istiyorum resimlerimi.. siz de eleştirirseniz düzelme şansım olduğunda düzeltmeyi denerim..

Haydi bu gecelik bu kadar..
Hoşçakalın,
Sevgiler …


22 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Hoşgeldin, gerçekten özlettin kendini.
Resimdeki çay tabağı klasiğine baktım hemen; evet kırmızı beyaz o şirin tabak...Çok severim ben onu...:)
Lütfen yazmaya devam et, seni burada görmek güzel...:)
Sevgiler...

.. dedi ki...

resim yapmıyorsun son zamanlarda pek ya,
yazıyı okurken aşağıda bir kısmını gördüm önce resmin. hah dedim, resim yapmadı ya, fotoğraf eklemiş bu sefer, istanbul fotoğrafı.
çay simit gölgeler..
bayıldım ben.
ama çok özledim seni.

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Selam Funda'cığım hoşgeldin, özlettin.
Bu aralar herkeste bir bezginlik var, ben bahara bağlıyorum. Bu kış ve hayat şartları hepimizi yordu.Şöyle bir güneş açsa serçeler neşeyle ötüşse inan hemen canlanacağız.
Tabloya bayıldım bence arka plan böyle kalsın, güzel İstanbul'umda taş binalar görmek istemiyorum.
Keşke yürüyebilsemde sahilde o simidi ve çayı birlikte yiyip içebilsek.Seni çok seviyorum Funda'cığım lütfen uzun süre bizi sensiz bırakma.

kayipsimurg dedi ki...

Kendi adıma ben ööle pek de kolay affedemiycem..benim yaşlı ve yorgun yüreciğime inecekti az daha... tam o manzarada bi bardak çay içmeden asla olmaz..

kayipsimurg dedi ki...

Bi de şey diycem.. o simite ve çay bardağına bi daha baksana ışık (yada doğrusu gölgedir belki) konusunda sanki bi tuhaflık var, ikisine ışık farklı yerden vurmuş.. yada istersen ben bi göz doktoruna gidiim:)

MAVİANNE dedi ki...

funda, hoşgeldin özlemiştik
ne iyi ettin
iyi haftasonları diliyorum

alpernatif dedi ki...

Kaç gündür sayımda eksik çıkıyordu

Kaçağı buldum :)

Ece dedi ki...

Ben gelene kadar o simit bitti mi yoksa? Elimde tulum peynirimle kalakaldım mı öööle?

Hoşgeldin.Hem İstanbul'a, hem bloga.
Sevgiler canım

sarıseker dedi ki...

Merhaba canım...ben de son 20 gündür aynen senin gibiyim.Bir türlü toparlanamıyorum.O neşeli,cıvıl cıvıl kadın gitti,suratsız biri geldi yerine.Herkes şaşırıyor ama...toparlanacağız herhalde:)))zaman tanımak lazım değil mi:)))
Bence (naçizane) resim çok güzel olmuş.Afe'in de (annekedi) dediği gibi:İstanbul'da taş binalar olmasın ne olur...
Sevgiyle öpüyorumj canım.

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Funda'cığım nerelerdesin özledim.
Bulunduğunuz yerde pc yokmu
bir ses ver lütfen...
SEVGİLER
Afet

ben-ce dedi ki...

canımmmm özlemişim seniiii,hadi her gün yaz artık:)
Hem şurda kaç atom karınca kaldık dimi:) Bence sen kaç gel Bodrum'a:)
Belgin Güven

MAVİANNE dedi ki...

olsun geç kalmadınnn!!!!
sen iyi ol yeter
arada kafanı uzatıp bize Ceeee yaparsın
bahar blogları vuracak yakında
sevgiler

Adsız dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM BLOGLARDA YOLCULUK ETKİNLİĞİMDE BUGÜN SENİN BLOĞU TANITIYORUM.BİLGİN OLSUN ARKADAŞIM.
SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM.

hamdivehusnucan dedi ki...

iyi geceler teşekkürler.ank selamlar

Adsız dedi ki...

e hadi ama çok geçkaldın
gelin hanım

üçtemmuz dedi ki...

Canım benimmmm...doğumgünün imiş kutlamya geldim...Bütün hayallerini gerçekleştirdiğin mutlu mesut yıllar diliyorum tatlım...çok sevgiler...:)

kayipsimurg dedi ki...

E artık bişey de yani..

Hülya YILMAZ dedi ki...

hu huuuuu.... nerdesiiinnnnnnnn?????

sarıseker dedi ki...

Merhabaaaa Funda'm...İstanbul'un güzelliklerine kaptırdın kendini galiba:)))yoksa bizi unuttun mu:)))Özledik be yaaaa...
Sevgilerimle öpüldün...oooohhhhh...

mamila dedi ki...

Merhaba arkadaşım nerelerdesin çok merak ediyorum seni , bu kadar ara vermezdin.Umarım her şey yolundadır çok sevgiler

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Artık meraktan kudeşen dökmeye başladım lütfen bie ses ver Funda hanımcığım yoksa kayıp ilanı vereceğiz.....

kayipsimurg dedi ki...

Keşideci: Merak eden bloggerlar
Vekili: Kayıp simurg
http://kayipsimurg.blogspot.com/

Muhatap: Geç kalmayan
http://geckalmadimki.blogspot.com

Konu: Blogun ihmal edildiği ihtarıdır.

Sayın muhatap;
Yaptığımız araştırmalar neticesinde 01.04.2009 tarihinden bu yana blogunuza yazı eklemediğinizi tespit etmiş bulunmaktayız.
Yaptığımız, kuralları sadece yüreklerimizde yazılı sözleşmeye göre; bizi bu denli ihmal etmeye hakkınız olmadığı tarafınızca da bilinmektedir.
Münakit sözleşme gereğince vaki ihmalkarlığınıza son vermeniz gerektiği aksi halde dostluk kuralları gereğince hakkınızda yasal işlem yapılacağı, bu halde tüm yargılama giderleri ve vekalet ücrenin tarafınıza tahmil olunacağını ihtaren bildiririz.


___________________________-
Sayın Noter;
Tarafımızdan hazırlanmış işbu ihtarnamenin bir suretinin APS ile muhatapa tebliğini, bir suretinin noterliğiniz kasasında saklanmasını, tebliğ şerhine havi bir suretinin tarafımıza iadesini talep ederim.
Merak eden blogerlar vekili
Kayıp simurg