12 Kasım 2022 Cumartesi

Yil 2022 Yaş bilmemkaç..

2008 de 2009 da var birtakım yazılar, gittikçe seyrelmiş Özgür ruhlunun hatta benim saçlarım gibi. 2010 da,2012 de 2017 de 1 er yazı son yazılarda hep yazamamanın verdiği mahcubiyet, biraz mazeret aramalar ve yok yok artık yazacağım demeler.. ve hep merhabalarla başlamışım. Şimdi merak etmekteyim Blogger dostlarımdan kimler kalmış buralarda. acaba yeniden.. ne bileyim. belki. Buradamısınız? Eski yazılarıma şöyle bir baktım. Resim yapmayı severdim ya ben, bazı yazıları yaptığım resmi göstermek için, bazı resimleri de yazmak için yapmış/yazmışım. Bu gün yine bir resim eklemek gerek tabi bu yazıya. buluruz bişey. Dostlarım.. Facebook paylaşımlarına uzun yazıların pek okunmadığını biliyorum. acaba bu alışkanlık Bloggerlar arasında da olurmu? ya da Blogger kaldımı? yani uzatmayayım mı bunca yıl sonra. galiba anlatmak istediğim çok şey birikmiş. Hadi bu mektubum sizlere ulaşırsa sonra yazarım. yazacağım.. evet yazacağım. bir evren dolusu sevgiler. Funda

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika✌️💜😘

geçkalmadımki dedi ki...

Sevgili "adsız" ? Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Yazmaya başlamana çok sevindim tatlım...Özlemiştim yazılarını.Kara kedi harika olmuş.Yaşasın🤩

Adsız dedi ki...

Yazılarını keyifle okuyacağım💙

geçkalmadımki dedi ki...

🥰 yorumlar adsız olunca 😔

geçkalmadımki dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili adsız 🥰