25 Haziran 2008 Çarşamba

Ben de, ben de...




Bıraktım rüzgara kendimi geldim ben de, telaşla bakıyorum etrafıma şimdi, yabancı mı her şey bana,
Kendimi saatine bakan tavşanı izleyen Alis gibi hissediyorum, birden başka bir dünyada mı bulacağım kendimi,
ama ben iyi ya da kötü resimlerimi paylaşmak, iyi ya da kötü eleştiri almak için blog sahibi olmayı istemiştim,
sevdiklerim buraya geldi, benim "saklambacım" bile değişikliği yeniliği hep güç kabul eder, herşeyine son derece sadıktır, geldi buraya..
En sevgili Atalet'imiz de yüreklendirdi beni,
Geldim galiba bende, buradamıyım ne..
Bu masalar, sandalyeler niye bu kadar yüksek, ben neden bu kadar küçük görünüyorum..

Aslında ben blogcu olmaya karar verdiğimde burada sayfa açtığımı düşünerek açmıştım, benim sevgili arkadaşım çook eski dostum Hülya'm "emeklilik hobileri" yani " www.hulyayilmaz.blogspot.com " la tanımış O'nun tavsiyesiyle yeltenmiştim blogculuğa,
şimdilik diğer sevdiklerim gibi iki taraflı olayım bari...
Diğer blogda Çek maçında başarı gösteren Milli takımımıza başarılar dilerken yine diğer bloga onlar için eklediğim yağlıboya gülleri buraya da eklemeyi deneyeceğim, başarırsam bu gün yapılacak Almanya Maçı için sunmuş olayım Milli Takımımıza..

Ayrıca resimle ilgili (fikrini belirtmeyenlerden) eleştirilerinizi de hala beklemekteyim...

Sevgiler...






16 yorum:

Hülya YILMAZ dedi ki...

Funda'cım,
şu anda iki işi birden yapıyorum!!! Hem yarı final maçını izliyorum, hem de internette dolanıyorum...
Ne iyi etmişsin de gelmişsin blogger a. Uzun süredir blogcuda sorun var. Açılmıyor bir türlü. Daha doğrusu keyfe keder açılıyor ya da açılmıyor...
Sen o blogcuyu terk et arkadaşım...
Bu arada güllere söylenebilecek ne kadar güzel söz varsa söylenmiş bil. Tek kelime ile ifade edecek olursam: HARİKA
Sevgilerimle,

Not: Şu kelime doğrulamayı kaldırsan arkadaşım!

kumhavuzu dedi ki...

ho�geldiinn:)
bika� tommiks teksas getirdim..bide K�z�lmaske var:)ha bide mandrake:)

g�ller �ok g�zel ..g�zel bile yetersiz..ger�ekten �ok ho�uma gittiler..ellerine sa�l�k

geçkalmadımki dedi ki...

Hülyacım sağol, kelime doğrulamayı nasıl kaldıracağımı bulunca hemen kaldırıcam, Şu ana kadar her şey tesadüfi yerleşti.. Yabancılık çekiyorum, araştırıyorum

Sevgili Kumm getirdiğin kitaplara teşekkürler, hemen bi sokukta bitireceğim :)

ATALET dedi ki...

süper ..
gelişin de..
güllerin de..
biloğun da sen de süper..

bi sevindim..
şey gibi oldu..
toplu göç..
=)
yabancılık çekmeyiz..artık
hatta ele geçiririz biz burdaki düzeni =P..
öpeyim bi de hoş geldin öpücüğü..
sevgiyle.. sürsün..

güller.. gerçekten çok ayrıntılı ve güzel ve canlı...elini uzatıp dokunası geliyor insanın..

alpernatif dedi ki...

Ben sizden önce geldim bile :)
http://alpernatifizm.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

aaaa!! benden önce ziyarete gelenler olmuş, hemen bir omuz atıp en öne geçeyim. herkesi de severim ama... seni paylaşmam kolay kolay..

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Yeni buluşma yerimizdeyiz artık .. Ben de nasıl alışırız diye düşünüyordum ..
Ama dostlar hep burda ..
Zor olmayacaktır fazla ..

Sevgiler :))

Güller harika, emeğine sağlık :)

uctemmuz dedi ki...

4-5 günlük bir kısa tatilden sonra döndüğümde kimseyi bulamamış ve şaşırmıştım. :)
Eveeettt...herkes buradaymış.
Ne denir? Gönüller bir olsun değil mi...:)
Resmi sevdim ve burada ne zaman dumanı üstünde yeni bir resim görsem diyorum ki; hımmm...ben de başlasam, ne iyi olur...:)
Çok sevgiler.

geçkalmadımki dedi ki...

Yabancılık çekmeyeceğiz, haklısın Atalet, Bi de Öpücükler ne iyi geliyormuş..
Alper erkenden gelip yerini almış meğer..
Saklanbacımın en önde olmasını hoş karşılar zaten herkes..
Yeni buluşma yerimize çabuk alışacağız gibi görünüyor Birdemetciğim..
Evet Üçtemmuzcum, hemen hepimiz buradayız..
Güllerime güzel laflar edenlere de çook teşekkürler, fena halde motive oluyorum :))

Adsız dedi ki...

Herkes terkeder oldu blogcuyu. Burası daha güzel,ama yazıları nasıl takip edeceğiz,yani yeni yazı eklediğinde uyarı sistemi varmı,ben bulamadımda

geçkalmadımki dedi ki...

Yaa burada ne var ne yok henüz ben de tam anlayamadım Belginciğim...

mamila dedi ki...

Fundacım merhaba, yeni mekanın hayırlı olsun.Blogcu hepimizi bezdirdi iyiki blogspot var.Artık blogspot gezilerimiz de olacak,ne güzelllllll. Canım çok sevgiler.

NOT: YORUMU OKUYAMIYORUM AÇILMIYOR,BEN YİNE ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM...

geçkalmadımki dedi ki...

Mamillacığım sana bloggerden yorum bırakamadım, niye anlamadım.. umarım buraya döner okursun..Lizayı da merak etmekteyim, okuyamadığın yorumda Onu sormuştum..

Adsız dedi ki...

Merhaba ben geldim:)Ve çok sevindim.Blogcu herkesi üzdü ama kimseyi dağıtamadı:)Çok sevindim ziyaretine ,ne bileyim sanki başka mahalleye bırakılmış kedi gibi olduk,yabancıladık ama şimdi herkesin yüzü gülüyor:)Yakında burasıda bizim çöplüğümüz olur:))Özlemişim sizi..Bu arada güllerin kokusu sardı burayı gecenin bu saatinde mis gibi,ohh yokken kimse bolbol kokladım:)Bide salkım olsaydı morlarından..

Unknown dedi ki...

güzel çok güzel.bütün resimlerine bayıldım.yaşlı sebzeci teyze ye çok bayıldım.daha çok resimler görmek istiyoruz.devam devam.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Resim gerçekten harika. Tebrikler ve başarılar...