27 Haziran 2008 Cuma

Sıcak Çook Sıcak..


Blogspot benim tembel olduğumu düşünmesin, birkaç satır yazayım diye oturdum PC nin başına..Sıcak daha da sıcak, çok sıcak olacak diye bir şarkı söylüyordu bir genç bir ara, kafamın içinde o şarkı var, Özgür balkonda oturduğu için klimayı açamıyorum (motor orada) bilgisayarım diz üstü diilki ben de gideyim, bir de kızım kedim dizüstü kedi modunda ısrarla kucağımda oturmak istiyor sıcak mıcak dinlemeden, bir de yaş elli üstü.. Yani zaten sıcak çook sıcak,

Benim özgür ruhlu kocam balkondaki musluğa takılı hortumla, oturduğu yerden, (drinkini alırken:) oturduğu koltuğu, masayı, masadaki tuzluk, peçete vb. eşyayı, ara ara camları, çoklukla kendi bedeninin büyük bir kısmını yıkıyor ki O’nun 110 kg olduğunu düşünürseniz, büyük bir kısım hayli büyük oluyor.

Yani bu satırları bir şelale yakınında yazıyormuşum gibi bir ses var fonda.. daha fazla dayanamayacak yazıyı fazla uzatamayacağım, kızım izin verirse yazıyı burada noktalayıp, balkondaki sulara ulaşmalıyım..

Hadi hoşçakalın,

Geçenlerde pastel boya ile yaptığım "bebeler" isimli resmi ekleyeceğim resmin fotoğrafını net çekemedim ama bi resim eklemem lazım ya, prensip meselesi… aşağıya değil, yukarıya galiba.. tam sökemedim daha bu resim ekleme işini de..

Sevgiler…

10 yorum:

lotto numbers dedi ki...

I'm thankful with your blog it is very useful to me.

GÖKBEN dedi ki...

FUNDACIM MERHABA:))) ZAMAN BENİM İÇİN DARALIYOR.. ARTIK GÜN SAYAR OLDUK.. HAZIRLIKLAR, ALINACAKLAR FALAN DERKEN , HANİ REKLAMDAKİ GİBİ "BİTTİ BENİM Kİ" DURUMUNDAYIM :) DOKTOR 15 TEMMUZA KADAR DOĞURMA ,DİNLEN DİYE KESİN TALİMAT VERDİ.. MECBUREN ONU DİNLİYORUM ŞİMDİ :)) ARADA BİR GİRİP BAKSAM DA UZUN UZUN KALAMIYORUM, AMA HERKESİ ÇOK ÖZLEDİM..
ŞİMDİ SABAH ENERJİSİ İLE GEÇTİM PC NİN BAŞINA VE MESAJINI GÖRÜNCE ÇOK SEVİNDİM:))
BU ARADA HEP SORACAĞIM UNUTUYORUM, SEN RÜYAMKENT'TE OTURMUYORSUN DEĞİL Mİ? KARŞI BİNAMDA BİR ÇİFT VAR, BALKONDA RASTLAŞIYORUZ ARADA, 34 PLAKALI ARABALARI FALAN VAR.. "ACABA FUNDA OLABİLİR MI?" DİYE ARADA BİR PARANOYA YAPIYORUM KENDİ KENDİME:)))))) KEŞKE O SEN OLSAN..SEVGİLER..

uctemmuz dedi ki...

"Bebeler" harikaaa...Yanakları nasıl da kırmızı, öpesim geldi ekrandan...:)
Burası da çok sıcak yav. Dün "tebahür etmekten" korktum bi ara. Buharlaşıp yok olacağım sandım...:)
Yine de...
Yaz güzel...Yaz çiçek kokulu, yaz yeni yıkanmış balkonda çay içmek demek...:)
Değer yani...:)

ATALET dedi ki...

parlak yanaklı diye buna derim..
elma yanaklı
=)

özgür ruhluya imrendim..
senin de sabrına ve sebatına hayranlık duydum..
seviyorum sizi ailecek..
dur bi de öpeyim yanaklarını..
şimdi koş balkona.
musluğa..
=)

birdemetmavi dedi ki...

Çoook sıcak bir İstanbul gecesinden, sevgiler :))

alpernatif dedi ki...

Resim süper
110 kg daha süper :)

kumhavuzu dedi ki...

alperin dediklerini tekrarlıyorum:)
bide ataletin
tembelmiyim ne:)
sevgilerr

birdemetmavi dedi ki...

Canım, öyle güldüm ki ..
Fot fot lastiğine ..
Cevabımı bile yazarken şaşırmışım, tekrar özür :))

Sağol, ne iyi geldi bilsen :))

geçkalmadımki dedi ki...

Sevgili Arkadaşlarım, dostlarım.. yorumlarınıza teşekkürler, benim bilgisayar yıllık izne ayrılıyor, bir iki gün de olabilir daha uzayabilirde,
Hepinize sevgiler...

Hülya YILMAZ dedi ki...

Fındık'cım, bu gürbüz çocukların resmi ne de güzel olmuş.
Çocuk resmi yapmak zordur aslında. Bravo derim başka da bi şey demem...