8 Temmuz 2008 Salı

Hayat Güzel :)


Bir süredir yazamıyordum ya, teknik nedenlerle yazamadım ve ne yazık ki arkadaşlarımı dolaşamadım, çok şey kaçırdığımı düşünüyorum, umarım geriye dönük okuyarak açığımı kapatabilirim…
Birkaç gün öncesinden özetleyerek geleyim diyorum bu günüme, Efendim birkaç gündür yine Özgür ruhlu kocam İstanbul’da ve Özgür yanımda olmadığı için özgürlüğüm yanımda,
Yani dilediğim saatte yatıp, dilediğim saatte kalkıp, yemeğimi tepsi içinde bilgisayar masasında yemek, dx ball oynamak, tv kumandasının nerede olduğunu unutarak, aramaya da üşenerek gerçekten uyku gözümden akınca yatıp uyumak bana keyifli geliyor, (ama bu yaşam biçimi en fazla bir hafta iyi geliyor)
Söylediğim gibi Eşim İstanbul’da ya bu durumda sık sık telefonla görüşmekteyiz ve akşam tv deki programda söylenen veya basında yazılanlar doğruysa yani bizim telefonumuz da dinleniyorsa (ki bir çok kişi toplumun önemli insanlarından olduğunu düşünmek yada düşündürmek için dinlendiğine inanıyor) bizi dinleyen görevliler ya çok eğleniyor ya da şifre çözmeye uğraşıyorlardır :)
Örneklemek gerekirse ki gerekiyor konuşmalarımız genellikle aşağıdaki gibi olmakta …

Zırrrrrrrrrrr zıırrrrrrrrrr zıırrrrrrrrrrrr zıırrrrrrrrrrrrrrrrrr…..

- Funda : Hıııııııı ….
- Özgür : Fındııık uyandınmı…
- Funda : Haaayıırrrrrrr Saat kaç.. uyuyoruz biz kızımla..
- Özgür : 9:30
- Funda : E biz 03:30 da yattık üfff bırakta uyuyalım..
- Özgür : Tamam uyuyunda ben kızımın hasretiyle yanıyorum, bi sesini duyur
bana..
- Funda : Üfff çıtııır, şu babana bi ses ver de kapasın telefonu
- Çıtır : ………….…………
- Özgür : Ne diyor
- Funda : Konuşmak istemiyor..
- Özgür : Bi göbeğini öp ya da kuyruğunu çek bağırsın..
- Funda : Yaa annen güzelmi (ydi) beni ısırsın dimi sonra..
- Özgür : Sen ısır önce kulağını filan bi sesini duyayım.
- Funda : Üff hadi özgür kapa şu telefonu ve çeneni de uyuyalım geç yattık biz senin gibi tavuk saatinde yatmıyoruz..
- Özgür : Yaaa bi ses hadi yaa çok özledim kızımı yaa
- Funda : Gitmeseydin o zaman hadi iyi gecele.. yok yok iyi sabahlar, 11 den önce arama.. ÇÇaattt…

Bu en sıradan görüşmemiz, Yani tün konuşmalarımızda Çıtır başrolde, ikimizin de kıymetlisi ya bizim hırçın ve yaramaz kedimiz..

Ben kendime kaldığım için şu günlerde günlük programımı da bağımsız yapabidiğimden Bu günümü de keyfimce geçirdim, çok mutlu bir gün yaşadım.
Benim yıllaaar yıllar önce çok sevdiğim bir arkadaşım vardı, Naime’m, çocukluk sonu genç kızlık başı dönemlerinde başlamıştı arkadaşlığımız. O zaman kanka lafı olmadığından kanka olduğumuzu bilmiyorduk ama çok yakındık, benim annem çalıştığından o dairesine gider gitmez ben soluğu onlarda alırdım, biz çok küçük bir aile hatta sülale olduğumuz için onları evindeki hareket, bol kardeş sayısı bana çok eğlenceli gelirdi.. çook sevgiyle çok candan günlerimiz, yıllarımız geçti.. evlendik, yollarımız, illerimiz ayrıldı, ben Ankara’dan İstanbul’a taşındım.. ve zaman girdi araya birbirimizi kaybettik uzaklaştık, birkaç gün göremesem çok özlediğim arkadaşımdan 30 yıl civarı bir süre ayrı kaldım..
Kaldım ama bir gün ahdettim aradım taradım ve buldum.. O da Antalya’da yaşıyor şimdi, yeniden görüşmeye başladık kaldığımız yerden.. Bir de 11-12 yaşlarında bir oğlu var ki, tanrım ne çocuk, (galiba artık kankam İsmail olacak) aklımdan geçenleri okuyup, benim hayallerimi projelendirecek kadar muhteşem bir çocuk..
İşte bu gün sabahtan akşama kadar Onlarla birlikteydim, (en çok da İsmail’le birlikte) kahvaltıyla başlayıp, günlük kitap okuma seansıyla devam eden günümüzü geç saatlere kadar yüzerek ve su topu oynayarak geçirdim.. Yani çok keyifliyim vee mutluyum.. iyiki buldum Onları,
Sonuç olarak yaşadığım bu güzel günü de paylaşmak istedim sizle..
Bu yazıya ek yapmak için bir resim bulmalıyım, ve bu ara yaptığım ve size göstermediğim bir iki resim var, ama onlar tekrar çalışmaları, (sahici ressamlar gibi talep geldi de) O nedenle onları koyamıyorum sayfama, ama durun durun geçenlerde pastel boya ile yaptığım ikinci ihtiyar adam portresini göstermemiştim size, Onu bulup ta ekleyeyim sayfaya..
Uzattım mı, tamam bitirdim..
Haydi sevgiler sizlere…
Hoşçakalın…

15 yorum:

burdasaklaniyorum dedi ki...

üüff kıskandım yaa.. gıcık oldum ismaile. eşek kadar olgun bir insan gibi davranıp, 11 yaşındaki çocuğa ılıman tebessüm edesim gelmedi, sevme onu. kankan falan olmasın. naime de yerini bilsin! kıskancım ben! özledim zaten.
yazı da süper, resim de. fundacım yaa, ne kadar farkındasın bilmiyorum ama ressam oldun sen essahtan ha!
bi de belki başka okuyanlar inanmaz ama ben bu yazdığın konuşmaların aynen öyle olduğuna eminim. hahaha...çıtırla konuşmak için arıyor ya özgür, çok komik 8)))
seviyorum seni.

uctemmuz dedi ki...

İsmail çok şanslı...Böyle sevgi dolu bir arkadaş kaç kişiye nasip olur? Şu dinlenme olayı aklıma çok takılıyor...Ama yapacak birşey yok galiba...Bol ihtimalli hayatımıza aynen devam...:) Dx-ballll...Ben ona bayılırım. Allahım hangi oyuna bayılmıyorum ki zaten?
Ben o tatlı bebelerden sonra bu resmi de çok beğendim.
Ve 30 yıl sonra o arkadaşla karşılaşmak? Ne güzel bir şey...Ne çok şey vardır konuşacak...:)
Çok sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bizim yeniden buluşmamız gibi güzel bir buluşma :)
İsmail olasım geldi birden :)
Keyifle geçirilen, saate bağlı kalmadan yaşanan bir gün benim de özlediğim bugünlerde ..

Sevgiler Funfacığım :)

Adsız dedi ki...

İyi geceler ziyaretine geldim.Garip ama çok seviyorum seni yani çok yakın tanışmadığımızdan garip demek istedim:)Ama harika bir insansınız(Maaşallah)Kıskananlar çatlasın..! :))

alpernatif dedi ki...

Favorimiz İsmail :D

Bu arada gezi notlarındaki kadınımsı kelimesine kimse takılmasın lütfen
Tamamen mizahi kullanılan bir malzeme
Kırılan varsa özür :)

Adsız dedi ki...

huu ben bu dedeyi okum hatta yorum da ettim en uzun ve süperinden..
ama o gün bloggerın da sapıtma günüymüş..
=P
o yüsden hiç bi yorumumu almamış meer..

efenim..
ben sinir oluyorum uyandırılmaya..
ya bi kerecik de ben kendim ohh uykuya doydum desem de uyansam..
yok
yıl boyu saatle..
pazartları sk ile..
şimdilerde gecenin bai yarısı ergen çekirdek ile uyanıyorum..

=)
hatta bu nedenle son iki gecedir.. olay çıkarıyorum komşular da uyanıyo..
çünküü..
uyanınca bi daha uyuyamıyorum..
oturuyorum sabaha kadar =P..

efenim.. kedi kızımıza..
,size özgür beyefendiye..
ve antalyaya keyifler dilerim..
=)

he bi de ekledimdi redıra elbet..
zaten kaç kişi var ki..
okuduğum..
=)
ama dedim ya..
bloggırın iş becermesi..=P
atalettttttttt

sarışeker dedi ki...

yeni sayfan çok iyi olmuş Funda'mm:)))hayırlı olsun.Ben döndüm ve iyiyim,merak etme.Şimdilik sevgiyle öpüyor ve iyi akşamlar diliyorum güzel arkadaşım.

haa,tanıyamazsan eğer diye yazayım:ben ilknur1959

geçkalmadımki dedi ki...

Sabah sabah çok güzel bir güne uyandım, dualarımız kabul olmuş,
Sarışeker yani sevgili dostum ilknur1959 iyileşmiş, o zor ve sıkıntılı günlerini atlatmış, gelmiş yorum yazmış.. ne güzel bir müjde.. sağlıklı olduğun ve bunu gelip haber verdiğin için sağol Sevgili İlknur.
Ben "sarışeker" sayfasına giremedim.. sık sık deneyeceğim..
Sevgiler....

geçkalmadımki dedi ki...

YORUM BIRAKAN DOSTLARIMA DA ÇOK TEŞEKKÜRLER.. ÇOK HOŞ BİŞİ YORUM ALMAK DİMİ.. İNSAN ÇOK SEVİNİYOR HELE BİDE ÇOK DEĞER VERDİĞİ ARKADAŞLARDAN GELİNCE BİR GÜLÜMSEME YAYILIYOR YÜZÜME..
SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Ohhooooo ben çok geç kalmışım ki..Ben yorum edene kadar Özgür kocan da çoktaannn eve dönmüş ve senin özgürlük son bulmuştur ki..yaw sizin şu kedili hayatınız beni acaip çatlatıyo he...Çok da eğlendiriyo ama kıskanıyorum içten içe itiraf ediyorum :) ... :) Resim çok güzel...portreleri çok güzel çiziyosun zaten fundam... Ayrıca sipariş almaya başlıyo olman da çok sevindirici bir haber :) saklanbacımın dediği gibi sen farkında değilsin galiba ama ciddi ciddi çok güzel tablolar yapıyorsun...Eskilerle kıyaslayınca çok daha bilinçli yapıldığı belli..Ve ben çok seviyorum senin fırça darbelerini :) Bi de öpüyorum..Çenesi düşük insan portresi çizmeye karar verirsen model de ahanda ben işte..:P

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

:) Telefon konuşmanız beni 25 yıl önceye götürdü. Benimde tutsak ruhlu kocam nasıl olduysa İstanbul'dan kalkıp Antalya'ya gitmişti,ertesi gün telefon etti: - Topiş evdemi topiş? sakın dışarıya salma haa..bak erkekler peşine düşer rezil oluruz...
(Topiş rus finosu köpeğimiz) :) Adam çocuklarından önce köpeğinin namusunu merak etmişti....
Tablonuza herzamankilere olduğu gibi yine bayıldım. Ama ben öbür ihtiyarı daha çok sevdim, daha modern , muzip, cana yakın sanki :)
Seni seviyorum arkadaşım, hayatında herşey dilediğinden daha güzel olsun.

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

:) :) :) Sanırm uykular firarda yine... Tepside koca fincan kahve, yanında grisini, ben öyle yaptım da
SEVGİLER; Çıtıra ve çok şeker Annesine (*..*)

uctemmuz dedi ki...

Yeni yazı-resim var mı diye bakmaya geldim. Yok imiş...Olsun:) Belki bir daha ki sefere...
Çoook sevgiler...:)

daimamutfak dedi ki...

Ne güzel bir blog bu böyle.Sımsıcak fotoğraflar ve yazılar..sevgiler.Ankaradan

Adsız dedi ki...

özledim yazılarını ya:(Haydi yaz yaz