2 Ağustos 2008 Cumartesi

Yine hayli aradan sonra merhaba,
Kabul etmeliyim ki ben sık sık yazacak yetenekte değilim..her ara verişimde kendime mazeretler arıyor, bi şekilde bişeyler buluyorum.
Ama meram eden, yazacak olan oturur, gece mece demez yazar..
Mazeretlerimden biri sizle paylaşmak istediğim bir resmimin olmaması..
Bir de son günlerde tatlı keyifli işlerimiz vardı, hani bahsederim burada benim en yakın biricik arkadaşım var.. (özgür ona Pamuk hn.der ya yumuşacık beyazcık olduğundan) benim biricik eski müdürümün eşi.. işte onların biricik kızları, biricik damatlarıyla evleniyor ve ben tatlı heyecana ve sevince ortak oldum, son günlerde onların hazırlıklarına manen destek olmak adına hemen hemen her an yanlarında oldum..
Keyifli alışverişler, zaten gerçek sanatçı olan çiftin (ikiside senfoni orkestrası sanatçısı) yaratıcı fikirleri ile ortaya çıkan eşyalar.. ev için düşünülen güzellikler..
Sonuç olarak çok keyifliydi..
Şimdi ağustos ayı ortasında Ankara’da düğünleri var O heyecanımız kaldı..
Ondan önce Ağustos başında Özgür ruhlu kocamın atalarının memleketi Avanosta Uygar’ın (Özgürün kuzeninin oğlu) düğünü var ki O Uygar müthiş bir delikanlı, ara ara Onun çocukluğu ile ilgili hikayelerim olmalı.. neşeli anılarım var onla ilgili.. O düğüne katılacağım ve hayatımda ilk kez bir köye gidecek, köy düğünü göreceğim. Gerçek Anadolu adetleriyle tanışacağım sanıyorum.. O konu ile ilgili de heyecanlanıyorum. Yalnız gideceğim doğal olarak, daha önce sözetmiştim sanırım,bizim Çıtır kızımız kedimiz geldikten sonra birlikte biryere gidemiyoruz.. Ben Avanosa, Özgür’de kızımızla İstanbula geçecek (bir geceliğine kedimizin yanına halası davet edilecek Ankara’da Ece’mizi evlendirdikten sonra Blogcu arşivindeki http://geckalmadimki.blogcu.com/dunur_4394260l sözünü ettiğim ve dünürüne duyduğu sevgiyi kıskandığım eski dostlarımızın gelinlerinin oğullarıyla evleneceği güne yani onların düğününe yetişeceğim İstanbul’a (pardon Istanbul’a-bizimkiler de İ kullanmazlardı). Bu kadar düğüne hiç alışık değildim aslında ama böyle arka arkaya geldi..
Burada birkaç günüm kaldı,
Aslında aklımın bir ucu da saklanbacımın
http://burdasaklaniyorum.blogspot.com/2008/07/allahn-emri konulu yazısında bahsettikleriyle ilgili, heyecan yapıyor uzaklardan sadece iyi enerji göndermeye çalışıyorum ama galiba kapsama alanında değiller Aslında yazayım diye düşündüğüm yine Özgür ruhlu kocamla ilgili, O’nun hayata bakışını tam ifade eden bir anımızı anlatırken geçenlerde, komikti, yazayımda hep birlikte gülümseyelim diye” aaa ben bunu sayfama yazmalıyım” demiştim de neydi, hangi anıydı . yine unuttum yaa.. üfff son günlerde hafıza güçlendirici ilaca ihtiyaç duyup aldım eczaneden ama yutmayı unutuyorum..

Neyse aklıma gelince yazarım O’nla ilgili komik anı çoook.. geçtiğimiz hafta evliliğimizin 31, yılını idrak ettik, niceee anı birikti, unutmasam yaz yaz bitmez..

Resim diyorum ya sevgili dostlarım.. söylediğim gibi başka meşguliyetlerim nedeniyle resim yapamadım, başladığım bir resim de öööyle duruyor..
Ama şu resmi galiba göstermemiştim size 2-3 ay önce yaptığım..



İyi kötü ne yapsam gösteriyorum size.. eski resimlere baktığımda müthiş hatalar görüyorum, www.geckalmadimki.blogcu.com arşivindeki bir çok resmin tuval bezini yoldum, kasnaklarını boş tuval bezleriyle kaplamak üzere..

Haydaaa hiçbir şey yazmadan sayfa dolmuş..
Haydi iyi geceler.. aklım ve dilim daha iyi şeyler söyleyebilirse gitmeden yazarım, yoksa düğünlerden sonra ilgili pasajlar gelir diye düşünüyorum..

Sevgiler, görüşmek üzere…

13 yorum:

Adsız dedi ki...

bak ne kolaymış aslında yazmak..
niyet olmayınca.. kısmet olmaz derler hani..
niyetlenince blog yazısı da süper oluyor..
=)

resim şu dedenin ninesi midir.. nasıl yakışılar yan yana..

düğünleri anıları bekleriz ama..
=)

hele de avanostan kesin bir çok anın olmalı...............olsun...
=D.....

atalet

sarışeker dedi ki...

Ben buradayım canım,geldim.Senin anlatacaklarını heyecanla bekleyeceğim.Kimbilir ne güzel yazılar olacak...
Kucak dolusu sevgiler.

burdasaklaniyorum dedi ki...

ya keşke olsaydın fundacım yaaa...
enerji kapsama alanının dışında bizimkiler evet.
neyse, az kaldı di mi?

sarışeker dedi ki...

Günaydııınn Funda'mmmm:)))ne zaman gideceksin?Geç kalma e mi?Çabuk dön.
Öptüm seni.

mamila dedi ki...

sevgili arkadaşım yazılarını zevkle okuyorum vişne kavurmaya yorum yazmıştım ama uçmuş galiba. Resmin yine harika ilk bakışta üç boyutlu gibi uruyor. süpersin arkadaşım süperrr sevgiler

uctemmuz dedi ki...

Yıldönümünüz kutlu olsun...31 yıl...dile kolay...Güzel anıları duymak isteriz evet...:)
Resim her zamanki gibi çok güzel...O tahta kapılar ve taş duvarları çok özlüyorum ben...Bir de şalvarlı ve yelekli o neneleri...(Çerkesçede nenej...)Bir de yancağızlarında para çıkınları olurdu...Ve ilçlarını topluca sakladıkları bir ilaç şişeleri...Ellerinin buruşukluğunda öperek kaybolmak isterdim, dizlerine yatıp dinlenmek...
Çok çok sevgiler geçkalmadımkiciğim...:)

Adsız dedi ki...

funda ablacım bende uzun zaman ara verdim..ara verince de uzadıkça uzuyor yazı eklemek...kısacası seni,tablolarını,yazılarını çok özlemişim...
sevgiyle kal..
nurdan

sarışeker dedi ki...

Geldin mi diye bir bakayım dedim...yoksun.Özgür tatilin ne zaman bitiyor?
Sevgiyle öpüyorum canım.

burdasaklaniyorum dedi ki...

sarışeker ilknurcum
yok dönmedi daha 8)
bugün ankaradan istanbula dönüyor. şimdi ayrıldık biz.
hafta içi bir yazı fırsatı bulur inşallah, olmadı önümüzdeki hafta sonu antalta zaten. orada yazar.
haber edeyim dedim.

üçtemmuz dedi ki...

E ama bu sefer biraz uzun sürmedi mi ayrılık geçkalmadımkiciğim?

Bekliyoruz burda...:)

burdasaklaniyorum dedi ki...

bugün son yazının üstünden 1 ay geçmiş.
valla devamsızlıktan kalacaksın.
bi mazeret kağıdı mı doldursan =)

daimamutfak dedi ki...

yeteneksizim demeyin..Ne hoş anlatmışsınız ...hoşgeldiniz ayrıca..sevgiler..

Dolphinblue dedi ki...

olsun ben çok beğendim resminizi :)

elinize sağlık...