30 Aralık 2008 Salı

KUTLU MUTLU OLSUN..

Yeni yıl yazısı yazmadan olmayacak..
Şu anda, fiziki ve de ruhi şartlarım yazmaya çok elverişli olmasa da ben de dostlarıma yeni yıl için iyi dileklerimi sunmalıyım..
Şartlarım neden mi elverişsiz..
Ciddi bir soğuk algınlığı yaşamaktayım. (ciddi derken yani somurtuk anlamında) amma ben de, ben sem bu soğuk algınlığını bu gün hadi bilemediniz bu gece yok edeceğim..
Onunla mücadele etmekteyim.. doktorun önerdiği ilaçlar artıı portakal suyu.. ada çayı.. zencefil çayı, ıhlamur, vicks, gargara, leblebi (pardon leblebi araya karışmış) battaniye.. sıcak duş..termafor gibi her türlü silaha sahibim..
Yeni yıla dipçik gibi gireceğim (duydun mu sekret yasası)..
Gündüz yatma adetim hiç yoktu ama şimdi şu yazıyı bitirip yatayım.. akşama Özgür Ruhlu İstanbul’dan gelecek bana çorba yapacak.. ben de azcık abartıp hastalığımı nazlanacağım. (herhangi bir hareketi –buraya örnek yazacaktım ama çok uzar-menepoz halimle sinirime dokunup nazlanacağımı unutup didişmeye kalkmazsam, çoğu zaman unutuyorum nazlanma kararımı)
Evet uzatmadan yatacağım şimdi..
Geçen gün, genç hocamız Tuba Ezgi’mizin atölyesinde pastel boya ile yaptığım sigara tüttüren dedenin resmini ekliyorum.. daha önce de benzer bir resim yapmıştım yine pastel boya ile blogcu sayfamın arşivinde duruyor.. bu o değil başka..
Konuya konsepte uygun değil ama son yaptığım resim o.. (aa uydurabiliriz konsepte.. Noel Babanın sigarayı bırakmadan önceki yaşamından bir kare diyebiliriz)
Birde ben nedense yaşlı amca resmi yapmayı çok seviyorum.. altında ne gibi psikolojik neden var bilemiycem.. Dedeleri seviyorum.. ama henüz kimseye size dede diyebilirmiyim demedim..
Ayy saçmaladım.. ben grip olunca hep saçmalarım aslında..
Hadi yeter Fundaaa…

Yeni yıl mesajımı da yayınlayayım eksik kalmasın..
BÜTÜN OKUYANLARIN HEM KENDİLERİ, HEM YAKINLARI HEM ÇEVRELERİ HEM ÜLKELERİ, HEM DÜNYALARI (başka gezegenlerden okuyan olma ihtimali üzerine çoğul yazıyorum dünyayı) HEM EVREN İÇİN DİLEDİKLERİ TÜM YARARLI VE OLUMLU DİLEKLERİ GERÇEK OLSUN DİLİYORUM…

Sevgilerimle…




13 yorum:

kumhavuzu dedi ki...

Amiinnnn diyorum tüm kalbimle:)
ve bu dilekleri bize ileten sanada aynı güzellikleri diliyorum:)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

kabul olsun dilekler...
hehe dedenin şapka muhteşem olmuşş..

ataletttttttt

mamila dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM MÜTHİŞSİN RESMİ ÇOK BEĞENDİM ÇOK SEVGİLER İYİ YILLAR YENİDEN.

kayipsimurg dedi ki...

Günaydın;
Bu sabah itibariyle iyileşmiş olmalısınız. :) O yüzden geçmiş olsun demiyorum:)

Mutlu va aydınlık bir yıl diliyorum size. Sevgilerimle

uctemmuz dedi ki...

Fundacığım,
Geçmiş olsun. Bütün sorunlar geride kalmıştır umarım. Sevgili eşine ve sana, tüm aileye güzel yeni yıllar diliyorum...:)
Çok öperim.:)

carpediem dedi ki...

yeni yılını özgür ruhlunla beraber neşe içinde geçirmen dileğiyle.

o kadar malzemeyle
bugün ayakta olmalısın artık...

gölgesi,ışığı ve sigaranın dumanı
kısaca güzel bir resim

eline sağlık...

burdasaklaniyorum dedi ki...

süper bir soğuk algınlığı tarifi öğrendim geçen ama yarım fincan da pekmez var içinde diye sana veremiyorum ki.
8(
neyse, seninkiler de iyiymiş.
ama hasta girme sakın 2009'a.
seni çok seviyorum.

Parpali dedi ki...

Umarım grip silahlarınız işe yaramıştır :) Mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum.

Bu arada amca sigaradan bir nefes çekip bir şeyler söylecekmiş gibi. Çok güzel...

Kedi Narnia dedi ki...

çok çok geçmiş olsun fundacığım...

resme bayıldım... keşke bende becerebilseydim böyle şeyler çizmeyi...

sana sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum tüm kalbimle beraber :)

Adsız dedi ki...

Canım sen hep yaz nolur,bayılıyorum yazılarına, güldürdün gene beni ya sende hep gül emiii:) Mutlu yıllaaaaaar:)
Belgin Güven

hamdivehusnucan dedi ki...

sevgili arkadaşım yeni yılını en güzel dileklerimle kutlarım.saglık mutluluk dilerim.neşe seninle olsun selamlarzehra

alpernatif dedi ki...

Resim öte resim
çok güzel
de
ben buraya dün yorum yapmamış mıydım ?

hamdivehusnucan dedi ki...

günaydın ankaradan kocaman selamlar gönderiyorum.bir şişede nergis kokusu güzel günler