31 Ekim 2008 Cuma

Öylesine yazı

Sevgili arkadaşlarım,
…….
Yukarıdaki başlıktan sonra bir paragraf kötü laf yazmıştım, digiturk le ilgili.. baktım ben sinirlendim, sizler de sinirleneceksiniz, haydi densizleri densizlikleriyle bırakıp işimize bakalım diye sildim o paragrafı..
Sevimsiz bir blog arkadaşı oldum, yazamıyorum, hiç te neşeli konular bulamıyorum zaten..
Benim konu mankeni özgür ruhlu kocam İstanbul’da………
… ……………
Diye bir paragrafla yazıya başlamışım geçenlerde, kim bilir neye, nereye bağlayacaktım konuyu, belki de ortada bırakacaktım öylece..
Bunalım takılıyor, yazamıyor keyifsiz keyifsiz yaşıyordum, Ataletimizi okuyunca canlandım, açtım yazdığım sayfayı, baktım bir iki satır yazıp bırakmışım..
Sayfamla ilgilenmeyi düşünürken, benim özgür ruhlu da bu sabah geldi birkaç günlüğüne, en fazla bir saat süren kayınvalide-damadın hoş beşinden sonra “açık pencere-izlenen tv kanalı eleştirileri, farklı peynir tercihleri vb. konularda.. başlayan ufak ihtilaflar büyümeden bu sevimli birliktelik sevimli ayrılığa dönüşür umarım..
Saklambacım geldi Antalya’ya.. birkerecik öpebildim, sarılabildim.. O da Çerçeyi ile hasret gidermekte, bir araya gelip de takvimimiz konusunda fikir teatisinde bulunacağız daha..
Yok yok olmuyor..yukarı çıkıp kendi evimin tavanından bakmak yetmedi, daha yükselmeliyim kendimi anlamak için.. daha daha yukarı..
Umarım bir sonraki yazım daha ipe sapa gelir bir yazı olur.. daha fazla uzatmamalıyım…


Son yaptığım suluboya resme bakın hadi siz.. o konuda eleştiri bekliyorum, bu fotoğrafı internette dolaşırken bulmuştum uzun zaman önce.. biraz buruk duygularla saklayıp duruyordum.. karışık duygular içinde olduğum şu günlerde çıkarıp arşivden oturup o resmi yaptım. Hadi siz de bakın, benim sevgili arkadaşlarım…

Sevgiler size…

7 yorum:

aysema dedi ki...

Resim çok güzel, elinize sağlık.

Daha çok yazı bekliyoruz sizden.

hamdivehusnucan dedi ki...

günaydın .nasılsınız:)nerelerdeydiniz iyiki geldiniz.kedili arkadaşları-tüm-başımın üstünde taşırım.yazılarınıza baktım detaylı okuyacagım:) arkadaş listesinde yerinizi aldınız.görüşmek dileyi ile .not ankara simidi sevilmezmi:)

bast - ANNEKEDİ dedi ki...

Tabloya bayıldım, eleştirecek birşey bulamadım, elinize gözünüze sağlık. Ben bu aralar çok sık hastahaneye gidiyorum, o yüzden sizleri fazla ziyaret edemiyorum...
Sizi ve çıtırı kocamaaan öpüyorum.

Parpali dedi ki...

Resim çok güzel. Elinize sağlık. Uzun zamandır sayfanıza bakıp, yeni yazılarınızı görememekten üzgün biri olarak, beklendiğinizi ve özlendiğinizi bilmenizi isterim. Belki birazcık işe yarar diye...

Adsız dedi ki...

gördüm ben o resmi gerçek olarak.
bunu bir paye sayıp seviniyorum 8)
ne zaman geldim, ne zaman gittim ben yaaaa 8(

mamila dedi ki...

Merhaba arkadaşım sen ne yazarsan ben büyük bir zevkle okuyorum bilesin.Resms gelince çoook güzel harikasın.Senin sulu bayalarını gördükçe bende bir suluboya çalışsammı diye içimde heyacan yaşıyorum. Çoook sevgiler

alpernatif dedi ki...

Göze gelmişsiniz
Geçmiş olsuuuun :(