8 Kasım 2008 Cumartesi

Sol Gözün Sağ Göze Faydası Yok

Sol gözün sağ göze faydası yok derler.. yokmuş sahiden…
Bişey biliyorum da söylüyorum, uydurmuyorum..
Efendim anlatayım.. geçenlerde yani bir hafta on gün filan önce atölyede resim çalışmaktayım, özgür ruhlu kocam da denizden çıkmış, havlusu mayosu ile Antalya çarşısında dolaşmakta iken sezon sonu indirimi yapan gözlük mağazasına uğramış..
Hem o günün yarını yine İstanbul'a kaçacağının suçluluk duygusu hem de mağazadaki sahip ya da satış görevlisi olan gerçekten çok güzel alımlı sempatik hanımla biraz daha hoş beş yapabilmek için bana bir güneş gözlüğü almaya karar vermiş, acele beni çağırdı.. Hem bana hediye alıp beni sevindirecek hem de satış yapan ahuyu mutlu edecek bir taşla iki kuş..
Benim Özgür ruhlu kocam her zaman açıktır da gizlisi saklısı yoktur. Bana çiçek alır bazen İstanbul’da, ben aa teşekkür ederim derken Modada bi Roman arkadaşımız var, onu sevindirmek için aldığını söyleyiverir..Onun sevindiğine benim de sevineceğimi bildiğinden..
Neyse ne diyordum.. haa ben o güzel hanımın mağazasında gözlük denerken, sen gözlüğün birinin sapı girmesin mi sol gözüme..girmesin tabii ama girdi bikere.. bir de benim ağrı eşiğim yüksek.. gözüm acıyor, yanıyor, şıpır şıpır akıyor ama, hani çıksak o satıcı satış yapamayacak.. olmaz.. tek gözle bi gözlük seçtik, aldık, gayet havalı bi gözlükle eve geldik..
Bütün gece yanan akan gözle sabahı yaptık, sabah özgür ruhluyu istanbul’a yollayıp ben göz doktoruna yollandım, Doktor şikayetiniz ne diyince..
Ben… eee şeyyy gözlüğün sapını gözüme soktumda, acıdıydı filan gibi geveledim.
Baktı, hmmm saydam tabaka yırtılmış kapatıcaz bu gözü diğerini de bir süre yormayacaksın dedi..
E benim o gün atölyeye gitmem lazım, gözümü yormam lazım..
Kapandı gözüm.. kalkıp gittim atölyeye.. ooo çok merhamet topladım üstelik resim de yapıp “ben bu resmi gözü kapalı yaparım” diye havamı da attım..
Ama arkadaşlar ister ayıplayın (bu dönemde iyimserlik, pozitif düşünme ya da polyana felsefesi salaklık olarak düşünülür) tek gözüm kapanınca iki gözün önemini fark edip çok sevindim. İyiki iki gözüm var ve ben bu kazayı iyiki yapıp bunu anladım diye.. sahiden söylüyorum, laf olsun diye değil..
Tek gözle neler yapabileceğimi test ettim.. diğer gözümü yormamak için tenha ve dümdüz yollarda açık olanı da kapayıp 25 adım 25 adım yürüyerek düz yürüyüp yürüyemeyeceğimi denedim.. kendi kendime eğlendim..
Dee bide kötü şeyler öğrendim.. benim akranlarım hep yakın gözlüğü kullanır, bana çok gerekmezdi, ben gencim güzelim, her dem tazeyim diye hava yapardım.. meğer benim yakını gören gözüm o kapananmış. Gözlüksüz, büyüteçsiz hiçbir yazıyı okuyamadım. Kendimi öğrendim..
Neyse bu konu çok uzadı.. kontrole gittim, yırtık kapanmış, bandaj açıldı, ama hassasiyetin geçmesi için bir hafta daha bekleyip, göz dibi ve görme muayenelerini o zaman yapacakmışız.
Yani konunun özü, açık olan gözümün kapalı gözüme faydası olmadı..
Ama artık iyiyim ve gözlük almaya gittiğim gün atölyede yaptığım suluboya nü de bu sayfaya girmeyi hak etti bence..
Hadi siz de bakın..
Hepinizin (ve sevdiklerinizin) gözlerinize ve diğer tüm duyu organlarınıza ve hatta tüm bedenlerinize sağlıklar sağlıklar diliyorum.
Sevgiler…

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Bununla geçmiş olsun.. hemde çok.. bende benzer şeyler yaşıyorum şu aralar.. tam 3 aydır çok yakınlarımda çok yakınım insanlar çok ciddi sağlık sorunları yaşıyor. çok edişeleniyorum. kötü hastalıkların geldiği yaşlar 30 ları buldu ne yazık ki..neyse kapatıyım bu mevzuuları..

Tam görünmez kaza tekrar geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun ..
resimmm süper..
evet tek gözle de yaparım diye hava atabilirsin.. çok yumuşak olmuş.. kadının bedeni..
sevgiyle..
atalet

mamila dedi ki...

Çok geçmiş olsun arkadaşım.Hani tek gözle yaparım diyosun işte kanıt,harikasın, yine çok güzel resim.Sevgiler

Ece dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Bu resim, tek gözle olduğu için nü olmuş galiba. Kıyafet öteki gözde mi kaldı ne:))

Şaka bir yana, bütün resimler gibi bu da çok güzel olmuş.

Ellerinize sağlık.Gözlere de tabii..

Sevgiler

burdasaklaniyorum dedi ki...

8)))
ya gülüyorum ama valla yazıya gülüyorum. yoksa duyunca böyle içimde bi yanan sigara batmış gibi bi cız etmişti kalbim. ay allah korusun.
resim:
tek göz için gayet iyi.
ama ben çok daha iyilerini gördüğümden şaşırmıyorum 8)
sen gözün kapalı bile yapabilirsin ki.
bi denesen mi acaba? 8)

Parpali dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ama bu durumdan böyle güzel bir yazı ve resim de çıkmış.

geçkalmadımki dedi ki...

Benim sevgili arkadaşlarım, geçmiş olsun dileklerinize ve yorumlara teşekkürler..
ama ben yukarıdaki resmi iki gözle yapmıştım, yanlış ifade etmişim herhalde.. gözlük almaya gittiğim gün bu resmi yapıp, iki gözle atölyeden gözlükçüye gitmiştim, gözlük sapını sonra sokmuştum gözüme.. tek gözle yaptığım resim başka.. o kömür kalem çalışmasıydı, atölyenin duvarında asılı :))
Sevgiler...

sarışeker dedi ki...

Çok geçmiş olsun Fundaaa'mmm...şimdi nasılsın?Hem üzüldüm hem güldüm yazına valla...kusura bakma:))
Ayy siz hala orada (antalya) denize mi giriyorsunuz yaaa...kıskanacağım...ben de oraya mı taşınsam ne:)))
Sevgiyle kucaklıyor ve öpüyorum arkadaşım.
Resim mi:bence çok güzel.

hamdivehusnucan dedi ki...

merhaba.nü çok güzel olmuş blogu kapattırmasa bari:))))blogspot adresim. hamdivehusnucan.blogspot.com.selamlar

uctemmuz dedi ki...

kendimi öğrendim...
ne güzel cümle bu...:)

çok özledim seni Fundacığım...
geçmiş olsun, sevgiyle öperim yanaklarından.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım,aynı zamanda kocamaaan bir aferin sana,yaşadığından ders alıp çıkmayı başarmışsın, bravooooooooo:))

kumhavuzu dedi ki...

canım ya..saklambaçta okumuştum..ama bitürlü bi geçmiş olsun diyemedim..hayırsızım ben hayırsız..
senin çıtırda biliyomuş işi:)bir taşla iki kuş:))
tekrar geçmiş olsun canım..
sevgiler