20 Kasım 2008 Perşembe

RESİM

Önceki yazıyı, bir önceki beni hüzünlendiren yazım geride kalsın diye yazmıştım.. şimdide kusurlu güvercinlerin (haklarını yemeyelim..güvercinlerin hiç kusuru yok da benim onları resmetmem kusurlu) geride kalması için yazıyorum..

Bu blog sayfasına sahip olmaktaki amacım, yeni başladığım resim konusunda fikir alışverişinde bulunmak, yaptığım resimleri yayınlayarak benim göremediğim kusurların bana bildirilmesini istemekti..
O nedenle de hemen hemen her yaptığım resmi buradan yayınladım aslında çok az olumsuz eleştiri aldım.. çok az kusur olduğundan değil tabi.. arkadaşlarımın çoğunlukla hoşgörülü olduğundan..
Söylemişimdir daha önce de resmi yapıp incelemeden yayınlıyor sonra görüyorum kusurları.. aceleciliğimden.. düzeltme şansım varsa sonra düzeltiyorum yoksa çare yok..
Arşivde görünen bir çok kusurlu resmin tuval bezlerini yolup, çıtalarını ayırdım.. eve sığmıyor artık..
Bahsettim mi bilmiyorum Antalya’daki ev küçük benim gönlüm büyük.. hep resim yapmak daha yapmak istiyorum..
Bu yazıyı uzatmayayım.. yukarı baktım da kayda değer bişey yok.. yazıyı kesip resmi ekliyorum.. amaç oydu zaten.. yine bi aralar nette bulup arşive attığım çocuk fotoğrafından çalıştım.. pasaklı, maviş kız çocuğu..
Aklımın, ağzımın ve parmaklarımın daha iyi çalıştığı bir zaman daha hoş bişeyler yazmaya çalışırım..
Hadi şimdilik hoşçakalııın sevgili dostlarım..


9 yorum:

Adsız dedi ki...

hataları söylemiyoruz ama gelişimin farkındayız..
ışığı değişti resimlerinin daha önce de söylemiştim..
teknik daha iyi oluyor bi süre sonra..

bana da bak..
kafama tabanca dayasalar bi saksı bile çizemem..
biliyor musun
ama göz zevkim iyidir...
=)
kızın yanaklarını severim ben..
eski zamandaki.. o kartpostal resimleri gibi olmuş..
pek şeker..=)

öperim seni..
kocaman..
atalet...

burdasaklaniyorum dedi ki...

hata görsem söyliycem de, bendeki göz pek profesyonel değil 8)
ama gerçekten gitgide güzelleşti resimler. onu profesyonel olmayan da anlıyor işte.
öpmeden gitmem.

MAVİANNE dedi ki...

valla ben bayıldım bu bebeğe
gözleri ne kadar gerçek ve anlamlı bakıyor
tebrikler
başarılar diliyorum

Parpali dedi ki...

Bana hiç bakmayın. İlkokul zamanlarım dahil resmim berbattı, hala öyle :) O yüzden hayranlıkla bakıyorum ben.

kayipsimurg dedi ki...

Dur sonra okuyup yorcem yazılarını.
Bugün ilk ziyaretim sanırım.
Teşekkür etmeye geldim :)
Gençlik ateşi.. Bayıldım bu lafına:)
TEşekkür ederim. Serseri ruhumu yitirmediğimi gösterdiğin için :)

Boncukçu dedi ki...

Ben de düz çizgi çizemeyenlerdenim. Az kalsın ikmale kalıyordum ıortaokulda resimden:))
Pek hüzünlü ve hoş bir resim olmuş. Önemli, olan yaptıklarından zevk alman. bence paylaşmaya devam.

hamdivehusnucan dedi ki...

günaydın arkadaşım.37 yıl insan kendisi iş yapınca birisinin arada bir yapması ilaç gibi geliyor.ama ben pek alışkın degilim bu kolaylıklara serap gibi geliyor:)dogal afetler ben çok selam söylüyorum.selam ank

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim:Harika olan sensin.Evet,ben de çizemeyenlerdenim...ama naçizane reim anlayışım fena değildir.Bir kere sen,severek yapıyorsun resimlerini.Bence çok güzeller.Hele bu maviş kız...canlı gizi valla.Bayıldım canım.Ellerine sağlık.
Sevgiyle öpüyorum Funda'mmm.

hamdivehusnucan dedi ki...

iyi geceler .bebeklerimi emin ellere verecegim .baktım mutlu degiller gider alırım.sevgiler -güzel yazılarınızı beklerim-